אגף התחזוקה התקשורתית

חווית זכות בכל מערכות יחסי הגומלין בארגון

אי הסכמות, שונות וסכסוכים קיימים בכל ארגון – הם קורים מתחת לפני השטח ותוססים וממאירים במחשכים. תפקיד אגף התחזוקה להוציאם לאור במרחב המאפשר פתיחות, למידה וצמיחה.

בבסיסו של אגף התחזוקה קיימת הסתכלות על התוצאות, למידה מטעויות ויישום תיקונים ביחד עם עמיתים/מנהלים/עובדים/צוות. אגף התחזוקה נשען על כלי משוב איכותי שמטרתו משוב איכותי הוא אחד מעמודי התווך של חווית הזכות במערכות יחסים של שותפים לצוות בין אם זה מנהלים ועובדים או קולגות – שבחרו ובוחרים יום יום לעבוד, לצמוח ולהתפתח יחד עם מטרה וערכים משותפים. בעידן השינויים התכופים חשוב לתחזק את חווית הזכות במערכות היחסים תוך כדי מיקוד בתוצאות ולמידה מהן באמצעות הפקת לקחים ותיקון מחד וגם העצמת ההצלחות מאידך.